Friday, July 29, 2022

 

ජීවිතය 2022-07-29





ගෝඨා ට පැනල දුවන්න වුනේ පෝට්ටු ලෙල්ලන්ට වෙස්වලාගන්න වුනේ ඕකුන්ගෙ සුපුරුදු මර්ධන හස්තයට අල්ලන්න බැරි මානයකින් විරෝධතාවයන් දියත්වුන නිසා සහ විරෝධතාවයන්ට පොදු රැකවරණයක් ලැබුනු නිසා.

මර්ධකයො කලබල වුනේ නෑ. හොඳට කාලය අරගන සැලසුම් කරලා යම් යම් කැපවීම් කරලා මහජන බලය නිද්රාවට පත්කරන්න ක්රියාත්මක වෙලා. කුක්කො ලව්වා බුරවනවා මහජනයව අවුස්සගන භීශනය මවාගන්න.

දශක ගණනක් පුරා කීපවරක් මිනිස් බිලි කුසට පුරවා රුධිර ගංගා මතින් ඔඩම් පුරවා ජයපැන් බී පුරුදු ඔවුන් මහජනයා කුප්පමින් කෝචොක් දමමින් බියට පත්කරමින් පුරුදු පිටියට දක්කගන්නම බලන රඟ හොඳට පේනවා.

පාක්ශිකත්වයේ තෙලිදියෙන් දෑස පොඟවාගත් කුක්කුරයන් සහ තරුපටි ලෝභී වල්ගවංශිකයන් එකට රොදබැඳ අවසන් හුස්මට කැපවූ ලංකාවේ අවසන් සාර බිඳ සූරා තම වහල්බවේ පාරිශුද්ධත්වය පෙන්වමින් චෞරයන්ට පූජාකිරීමේ ජාන තුලින්ම රැගෙන ආ මජරකම ප්රශර්ශනය කරමින් ඉන්නවා.

අපි කවුරුත් සදාකාලික ජීවිත ගතකරන්න ඇවිත් නෑ. අපි කවුරුත් මියයන ජීවිත....
ඉල්ලන්නෙ ඉන්න ටික නිදහස්ව ඉන්න. ඔබට වගේම ජීවිතයක් තමා මහත්තයෝ අනිත් පුරවැසියාටත් තියෙන්නෙ...
අපි ඉවසීමෙන් සහ අවදියෙන්...


3 comments:

  1. ඔබ නැවතත් ලියන්නට පටන් ගෙන!
    සඳකඩ පහන සින්ඩියේ අපට මෙතරම් සතුට ගෙන දෙන තවත් ආරංචිය නැති තරම්! පසුගිය වසර 3 කට අධික කාලයක් නොලියවුනු ඔබගේ පන්හිඳ නැවත ලිවීම ඇරඹීම බ්ලොග් පාඨකයන්ගේ මහත්වූ සතුටට හේතුවක් වේවි.
    දැණට අවකාශයේ පවතින වඩත්ම සක්‍රීය හා වඩාත් පුළුල් පරාසයක් පුරාවට විහිදී ගිය සින්ඩිය වන සඳකඩපහන සින්ඩිය යනු තවත් බ්ලොග් අඩවි 1200 කට අධික සංඛ්‍යාවකට පා නැගිය හැකි පියගැට පෙලක ආරම්භක ද්වාරයයි!
    මෙතෙක් කලක් "පුරාවස්තු වසර 1 - 3 නොලියවුනු" කොලමේ දක්වා තිබූ ඔබගේ බ්ලොග් අඩවිය මේ වනවිට බ්ලොග් සඟරා"කොලමට එක් කොට ඇති බව සතුටින් දන්වා සිටින්නෙමු!
    ඔබගේ බ්ලොග් අඩවිය තුල අපගේ සින්ඩියට කිසියම් ප්‍රචාරණයක් ලබාදෙන්නේ නම් එය ඉමහත් උදව්වක් ලෙස අප දකිමු!

    ReplyDelete
  2. මගේ නම ලිලියන් එන්. මෙය මගේ ජීවිතයේ ඉතා ප්‍රීතිමත් දවසක් වන්නේ වෛද්‍ය සගුරු මගේ හිටපු ස්වාමිපුරුෂයා ඔහුගේ මායාවෙන් සහ ප්‍රේම මන්ත්‍රයෙන් නැවත ලබා ගැනීමට මට උදව් කරමින් මට කළ උපකාරය නිසාය. මම විවාහ වී වසර 6ක් ගත වූ අතර එය ඉතා භයානක වූයේ මගේ ස්වාමිපුරුෂයා ඇත්තටම මාව රවටා දික්කසාද වීමට උත්සාහ කරමින් සිටි නමුත් මට අන්තර්ජාලය හරහා Dr.saguru විද්‍යුත් තැපෑලෙන් පැමිණි විට ඔහු බොහෝ දෙනෙකුට ඔවුන්ගේ හිටපු අයව ලබා ගැනීමට උදව් කර ඇති ආකාරය සහ සම්බන්ධතාවය නිවැරදි කිරීමට උදව් කරන්න. සහ ඔවුන්ගේ සම්බන්ධතාවය තුළ මිනිසුන් සතුටු කරන්න. මම ඔහුට මගේ තත්වය පැහැදිලි කර, පසුව ඔහුගේ උපකාරය පැතු නමුත්, මා පුදුමයට පත් කරමින්, ඔහු මට පැවසුවේ මගේ නඩුවට ඔහු මට උදව් කරන බවත්, මෙන්න මම දැන් සමරන්නේ මගේ සැමියා සම්පූර්ණයෙන්ම වෙනස් වී ඇති බැවිනි. ඔහුට සෑම විටම මා අසල සිටීමට අවශ්‍ය වන අතර මගේ වර්තමානය නොමැතිව කිසිවක් කළ නොහැක. මම ඇත්තටම මගේ විවාහය සතුටින් ගත කරනවා, මොනතරම් විශිෂ්ට උත්සවයක්ද? වෛද්‍ය සගුරු සැබවින්ම මන්ත්‍ර ගුරුකම් කරන්නෙකු බැවින් මම දිගටම අන්තර්ජාලයේ සාක්ෂි දෙමි. ඔබට උදව් අවශ්‍යද, දැන් විද්‍යුත් තැපෑල හරහා වෛද්‍ය සගුරු අමතන්න: drsagurusolutions@gmail.com හෝ whatsapp +2349037545183  ඔහු ඔබේ ගැටලුවට එකම පිළිතුර වන අතර ඔබේ සම්බන්ධතාවය තුළ ඔබට සතුටක් ගෙන දේ. සහ පරිපූර්ණ වේ
    1 ආදර අක්ෂර වින්‍යාසය
    2 නැවත ජය
    3 ගර්භාෂයේ ඵල
    4 අක්ෂර වින්‍යාස ප්‍රවර්ධනය
    5 අක්ෂර වින්‍යාස ආරක්ෂණය
    6 ව්‍යාපාරික අක්ෂර වින්‍යාසය
    7 හොඳ රැකියා අක්ෂර වින්‍යාසය
    8 ලොතරැයි අක්ෂර වින්‍යාසය සහ උසාවි නඩුවේ අක්ෂර වින්‍යාසය

    ReplyDelete